- ADAPTACJA
 - INFORMACJE O PRZEDSZKOLU
 - NABÓR 2025/2026
 - EDUKACJA
 - NASZE GRUPY
 - KADRA PRZEDSZKOLA
 - WYDARZENIA I AKCJE
 - DOBRA RADA DLA RODZICA
 - ZARZĄDZENIA DYREKTORA PRZEDSZKOLA
 - BHP
 - NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
 - NASI ABSOLWENCI
 - PROJEKTY UNIJNE I DOTACJE
 - OGŁOSZENIA DYREKTORA
 - NASI PARTNERZY
 - iPrzedszkole
 - Ciekawe strony
 - DOKUMENTY
 - Kontakt
 - Z ŻYCIA PRZEDSZKOLA 2025/2026
 - KONKURSY
 - Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony internetowej
 
Rozkład dnia

6:30 8:00 
Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami, podejmujemy zabawy rozwijające mowę i myślenie wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję dzieci.
8:00 8:15
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem (lepiej się nie spóźniać – szkoda stracić ciekawe zajęcia).
8:15 8:30
Przygotowujemy się do śniadania – myjemy ręce.
Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami, podejmujemy zabawy rozwijające mowę i myślenie wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję dzieci.
8:00 8:15
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem (lepiej się nie spóźniać – szkoda stracić ciekawe zajęcia).
8:15 8:30
Przygotowujemy się do śniadania – myjemy ręce.
8:30 9:00
Teraz jemy śniadanko – ale smaczne!
9:00 10:25
Uczestniczymy w zajęciach kierowanych przez Panią – rozmawiamy, liczymy, malujemy, lepimy, rysujemy, śpiewamy, tańczymy, wycinamy, uczestniczymy w zabawach konstrukcyjnych, badawczych i gimnastykujemy się. Uczestniczymy również w zajęciach dodatkowych.
10.25 10:30
Przygotowujemy się do II śniadania – odwiedzamy łazienkę.
10.30 11.00  
Jemy z apetytem smaczne II śniadanko
11:00 11:50
Jeśli aura sprzyja bawimy się na placu zabaw w ogrodzie przedszkolnym, wychodzimy na wycieczki, spacery, do biblioteki, czasami zapraszamy do nas gości albo bierzemy czynny udział w przedszkolnych uroczystościach.
Poprzez zabawę utrwalamy wiadomości, kończymy zadania rozpoczęte przed południem, rozwijamy swoje zainteresowania i zdolności.
Jemy z apetytem smaczne II śniadanko
11:00 11:50
Jeśli aura sprzyja bawimy się na placu zabaw w ogrodzie przedszkolnym, wychodzimy na wycieczki, spacery, do biblioteki, czasami zapraszamy do nas gości albo bierzemy czynny udział w przedszkolnych uroczystościach.
Poprzez zabawę utrwalamy wiadomości, kończymy zadania rozpoczęte przed południem, rozwijamy swoje zainteresowania i zdolności.
11.50 12.00
Przygotowujemy się do obiadu.
Przygotowujemy się do obiadu.
12.00 12.30 
Jemy obiadek - I danie: zupę.
Jemy obiadek - I danie: zupę.
12.30 13.00 
Odpoczywamy po obiedzie, słuchamy baśni lub muzyki relaksacyjnej.
Odpoczywamy po obiedzie, słuchamy baśni lub muzyki relaksacyjnej.
13.00 13.30 
Teraz bawimy się lub pracujemy w małych zespólach w oparciu o swoje zainteresowania. Bierzemy udział w zajęciach dodatkowych.
Teraz bawimy się lub pracujemy w małych zespólach w oparciu o swoje zainteresowania. Bierzemy udział w zajęciach dodatkowych.
13.30 14.00
Przygotowujemy się do obiadu.
Przygotowujemy się do obiadu.
Jemy obiad: II danie.
14:15 16:30
Możemy iść do domu – choć chętnie jeszcze się bawimy, budujemy, manipulujemy klockami, układamy puzzle, gramy w gry planszowe, czytamy bajki, śpiewamy, tańczymy, lepimy plasteliną, rysujemy...